lördag 14 februari 2009

Alla ♥ Dag...

Idag är det alla hjärtans dag och jag hoppas att alla har haft en bra sådan!

Vår dag har spenderats först i ishallen där sonen spelat match och vunnit med 15-0, så duktiga killar!

Efter detta var det dags för en liten runda hem för att byta om och sen möta upp min underbara moster i stan. Hon ville låna barnen och gå på bio med dem och se BOLT.
Så under tiden fick mamman och pappan snällt promenera helt på egen hand och titta in i olika kul butiker.... Sååååå jobbigt ;o)
Dessutom kom det några galningar och tuta på oss...... Gahhh Malin!! ;o) hihi... Vad hade ni hittat på i stan?

Under vår singelshopping blev det iallafall en runda in på Paulanders Design och där fick de lite pengar för detta fina hänge att ha bland blommorna...





Och även en söt liten blomma med samma hänge modell större till min moster som är så snäll och även bjöd oss alla på restaurang efter att vi mött upp henne och barnen utanför bion!

Nu har jag suttit här och kikat runt och hittat denna godbiten på Inreda...

En sån här vill jag ha stående på min diskbänk!
Nån som har en och kan tala om för mig om det är nåt att ha?

Nu ska jag gå och pussa på mannen!


Kramar Linda!!

5 kommentarer:

Barn & Inredning sa...

Haha...vi shoppa lite presenter till S brorsbarn.
Påulanders Design är sååååå i min smak...I Love It!!

Jo KitchenAid är super duper fin och toppen bra. Man kan göra en massa saker,men då får man köpa fler tillbehör. Det brors på vad du vill ha den till?
Jag har en budget veriant...Kenwood..budget o buget den kostade 3000:- medans KA kostar 5-6000:-.Men den är sååå toppen för mig,den gör precis det jag vill att den ska göra. Vispa,baka & :) potatismos...Toppen!! Den är min prins i köket och jag använder den OFTA.
Men KA kan ju göra färskpressad jucie,ja och lite till.Det är en prio...fråga:)
Lycka Till!!

Ha en gotte dag idag vännen
Kram Malin

Cilla sa...

Ååå det låter som en kanon mysig Alla Hjärtan Dag.. Själv blev det till att stanna inne :0( tycks vara en långdragen influensa här...
Men det blev mys med bla Schwartsvald tårta & gotter så det gick ingen större nöd på oss ;0)
Ha det bäst.. Kram Cilla

Villa Carl Larsson sa...

Vad roligt att du hittade till mig. Du är välkommen tillbaka hur ofta du vill. Och vad gäller Kitchen Aid så har jag ingen själv men de lyckliga som har en kan säääkerligen rekommendera den :)

Kram Josefin

Anonym sa...

Tack för din kommentar!
Ibland faller andan på, och då vill man passa på att göra så mycket saker som möjligt :)
Att muta med verktyg är annars ett bra tips på att få saker gjorda hemma ;)

Jenny sa...

En kitchen aid står högt upp på önskelistan. De är så fina! (Och bra, har jag hört). Så fantastiskt vardagslyxigt med egentid!