söndag 8 februari 2009

Är så nöjd...








Jag är så nöjd!

Jag har hittat den lilla inredningsbutiken i stan som jag har hört så mkt gott om av Mala...

Så mkt fint och jag ville ta med nästan allting hem!!

Men det fick bli ett hjärta som jag inrett med ännu ett hjärta! Och några hjärtan på tråd tillsammans med en liten pärlhyacint...


När jag ändå var nere i stan passade jag på att kila in om Hemtex och kika lite!
Hittade de fina höga glasljusstakarna som jag satt vita ljus i.

De små ljushållarna kommer från Bolia i Malmö.

Det är som en liten hörna av lugn och jag blir så glad varje gång jag går förbi.
Denna helgen har vi minsann haft riktigt skoj och mysigt!

I fredags hade vi goa vänner här på lite ostbricka, spel och snack in till småtimmarna.

Av söta Sandra fick jag dessa vackra tulpaner som nyss börjat öppna sig...



I lördags hade vi en lugn dag med kompisar här till barnen och sen på kvällen susade vi en tur till Lund för lite mat på MAX och sen bio och se filmen BOLT tillsammans med andra vänner! Helt underbar film! Hamstern Ragge är helt klart stjärnan i filmen för mig! Ragge Rockar som han själv säger ;o)

Och så dagen... Skjutsade sonen och mannen till ishallen för hockeymatch mot MIF och jag och Liv susade mot Mala där det idag var Me&I partaj...
Så fina kläder och härligt sällskap!
Det bidde två fina klänningar och ett par strumpor till Liv, en gul tröja med en härligt kul apa till Cappe och så ett par byxor till mig.
Ska bli så skoj när de kommer nästa vecka!!

Oj vad jag babblar... har juh inte alls haft tiden natt sätta mig här på så länge.
Läser en 7,5 p högskolekurs nu oxå om Barns läs- och skrivutveckling.
Väldigt spännande, men det tar mkt tid.

Nu ska jag gå och slänga mig i soffan med de här godingarna som min härliga granne lämnade i brevlådan förra veckan....!! Ni ser... jag har inte tid med något...


Kram Linda

6 kommentarer:

Cilla sa...

Såå fint ditt hjärta med hjärta blev,
förstår om du ler en extra gång när du går förbi ditt lugna hörn,jätte fint!!
Har inte varit på något me&i party än, skall ha själv den 2 Mars, men av hemsidan att dömma var där en del ;o) Måste erkänna att jag var en smula besviken på höst kollektionen.. Tyvärr!! Som en parantes till homeparty måste jag bara säga att vilket trevligt sätt det är att shoppa på!!!
Trevliga vänner, lugn & ro samt en god fika.. Kan det bli bättre??
Ha en mysig kväll!! Kramen Cilla

Barn & Inredning sa...

Hej gumms!!
Kul att ni kunde komma idag.....kul att se er igen. Men herregud vad du O är lika,helt makalöst!!
Fast hon är nog mer en lite buse än sin mamma ;)

Den 7 mars har vi inget inbokat som det ut i daxläget...så en tjej middag kan väl sitta fin då!!

Kram Malin

Cilla sa...

Halloj!! Visste inte jag som nykommmling hur jag skulle svara på din fråga ang stl.. så jag gör det här ;0)och hoppas du läser mitt svar.. Kläderna finns upp till 110/116 men går i vissa fall att beställa upp till 122/128..
Ja men visst är dom bara såå häftiga??? Kramen Cilla

Jenny sa...

Hej!

Ramlade över din blogg... Snyggt hjärta! (Bor också i ett grått hus med vita knutar). Ha det bra.

Marits vita skrin sa...

Hej på dig.

Tack för din gulliga kommentar hos mig.

Vilken fin blogg du har, nu ska jag kika runt lite.

Kram kram

Marits vita skrin sa...

Hej på dig.

Tack för din gulliga kommentar hos mig.

Vilken fin blogg du har, nu ska jag kika runt lite.

Kram kram