tisdag 10 februari 2009

Utmanad...

Utmanad har jag blivit av Malin att leta upp 6:e fotot i 6:e mappen inne i datorn...

Det är nästan bara foton på barnen så antagligen blir det nån av dem som hamnar här....



Här kommer fotot....



Det var väl det jag trodde....
Lilla O när hon var två år och satt i ett träd på Järavallen (strövområde en bit härifrån...) och hon var sååå lycklig :o)
Haha, detta var en härlig utmaning, har inte sett detta fotot på flera år och nu blev jag alldeles varm i kroppen av lycka!

Kram Linda

Tror att de flesta som kommer in här och kikar har fått denna utmaningen så jag vet inte vem jag ska skicka det vidare till.
Men om det är nån som läser och inte har gjort detta kan ni väl göra det och skriva i kommentarer så man kan komma in o kika :o)

Kram Linda!

4 kommentarer:

Barn & Inredning sa...

Kul att du antog min utmaning....roligt att kika på vilket foto det blev,så gulligt foto på O...man ska verkligen ha tur...Jag var super närvös :)

Där hade du tur i alla fall!!!

Kram MAlin

Camillas nya hem sa...

Vilket härligt kort. :)

Marits vita skrin sa...

Vilket somrigt och härligt kort.

Mina brädor ligger mellan 200-300:-
Beroende på storlek och längd som du själv skrev.

Du är så välkommen att maila om du vill beställa en.

Kram kram

Maria sa...

Hej! kul att du gillar mina halsband. Jag tar 240.- för ett med två namnbrickor o 300.- för ett med 3 namnbrickor. Du kan maila mig på inredningsgalen@hotmail.com så får du reda på mer!