tisdag 3 februari 2009

Green Gate


Har sett att en del av er som jag varit inne hos har Green Gate och nu när jag satt och kikade igenom deras katalog på hemsidan var det juh en hel del pärlor minsann ;o)

Men det finns juh inga återförsäljare här nere i Skåne vad jag kunde se....

Har jag fel? Snälla säg att det finns nån här nere som säljer?

Sommar kollektionen fanns det hur mkt som helst i som jag vill sätta på bordet i sommarsolen och bara njuta av!!


Nu bär det av till jobb...

Och direkt efter jobb är det kvällskonferans så det blir en låååång dag idag...


Kram Linda!


3 kommentarer:

tina | pepparochvanilj.se sa...

Hej Linda1
Visst är det kul att blogga :) Blir nästan ett måste efter ett tag...bra eller dåligt?Hmmm för mig är det mest ett bra måste tror jag, men det gäller att prioritera rätt, bloggen får ju inte ta överhand och kännas tvångsmässig :)

Du har helt klart påbörjat en trevlig blogg jag gäran kiar inpå igen!!! Greengates produkter går rakt till hjärtat på något sätt, de är som smågodis :)

K R A M // T i n a

Barn & Inredning sa...

Hej Linda!!

Greengate är helt underbart..
Visst finns det återförsäljare. I vår lilla stad tom...minsann.
Påulanders Design, snett mitt imot Tuppaskolan....så kika in där..för det gör jag OFTA ;)

Ha en underbar dag...ses på SÖndag:)
Kram MAlin

Mjuka sa...

Klart det finns återförsäljare!! var och varannan butik har ju greengate. Annars finns miljoner web bütiker som säljer greengate, elsas hem, inreda mm.
kram Malin