söndag 1 februari 2009

En söndag som gått...

Idag har varit en riktig söndag...

Barnen har varit lite trötta efter att ha varit uppe en lite längre stund än vanligt, eftersom vi hade gäster igår. De goda grannarna kom in på en bit mat och gott prat. Alltid lika trevligt!

Så barnen här hemma, Casper 8,5 har bara myst rundor med en liten snuvig näsa hela dagen medan lillasyster Olivia 5,5 mest har varit överallt och ingenstans... Dock fick de ta på sig och springa ut i trädgården och försöka fånga en och annan snöflinga medan de faktiskt föll här i Skåneland...

Mannen har mest myst hela dagen antingen framför datorn, tv´n eller med barnen. Han har juh helg säger han och vill bara vila... Mmmhmmm...

Själv har jag städat ur alla lådorna i våra Malmbyråer, dvs 10 lådor fulla med kläder, papper, småkrafs m.m. Har tagit hela dagen vill jag lova... Fattar inte varför man inte bara kastar vissa saker med en gång?!

Så här fint är det i lådorna nu...


Sonens låda, behövs inte köpas några nya kepsar inför sommaren iallafall......


Tidigare skräplåda, numera spellåda...

Måste även visa mina nya fina gardiner som jag fyndade i veckan.




Har fått riktig inredningsmani nu och hittar grejer här och överallt som jag vill ha... Dock är det dotterns rum som står på tur för en makeover.
Det ska målas vitt och få en del detaljer på väggarna har jag och O tänkt. Hon är juh 5 och det är glitter och glamour som gäller...
Ska fota och visa förebilder snart.

Nu börjar det dra i ögona och sängen kallar lite försiktigt på mig...

Kramen Linda

1 kommentar:

Cilla sa...

Halloj!!Såå snygga gardiner..
Men visst är det bara så skönt när en sådan röjning är gjord,det är
nästan så att man vill öppna en gång extra ;0)
Jag är ny på bloggandet men Hjärtligt Välkommen att kika in hos mig..
Ha det bäst!! Cilla